Lite av varje

Idag gick jag upp klockan sex för att åka till skolan och min kropp började fundera på om jag var dum i kolat som tvingade upp den så tidigt... Väl framme så fick jag lära mig HLR så nu har jag ett intyg på att jag kan det. Det var riktigt kul nu när man är bättre insatt i vad som händer i kroppen vid tex en hjärtinfarkt. Efter det fick jag lära mig lite djupare om ABC vilket också var spännande. Tänk om det alltid var så här i skolan, då skulle jag njuta av varje dag!

När jag kom hem från skolan kom Nena på besök, det var riktigt kul att få träffa henne och bara sitta och mysa med en kopp te och prata både allvar och strunt. Saknar verkligen den tiden då hon bodde i Lambo :(

Efter det så gick vi hem till mamma och pappa och tog en fika där och pratade lite. Sen kom Johan och hämtade mig och vi åkte till Mia och Kaj för han skulle hjälpa dem med en grej. O

Nu så sitter jag här och funderar på om jag ska duscha nu eller i morgon... Tuffa beslut man måste ta ;)

Imorgon kommer mina älsklingar - Ullis och Michelle. Jag ska vara barnvakt eftersom Ullis ska jobba, det ska bli kul och mysigt att få va med lilla Skruffa. Kom på nu att jag inte vet om jag skulla ta hand om William med men det borde jag nog inte göra eftersom han går i skolan, hm... Jaja, det märks ju imorgon. Han är så snäll så han får gärna komma han med. Det enda är att han kanske tycker att det är lite trist hemma hos mig eftersom det inte finns så mycket för honom att göra.

Ullis sa att hon kommer vid 8.45, men jag brukar ju gå upp så tidigt när jag är ledig - NOT! Men vad gör man inte för sin underbara guddotter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0