...på väg...

Nu har vi baaara åkt 25.6 mil så nu har vi bara 53 mil kvar :O
Men helt otroligt nog så känner jag inget i kroppen än =0) Men på måndag kommer det vara andra bullar när man har utsatt kroppen för skidåkning en dag.

Jag har roat mig med att spela spindelharpan, mahjong titans och hjärter på datorn så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske ska ta Kajans Slitz och läsa...

Typiskt nog så har både vi och Mia o Kaj glömt våra kameror! Men som tur är har Johan en bra kamera i sin mobil. Måste ju ta en massa fina bilder i backarna. På tal om att glömma, Johan har tagit med sig x-box, högtalare och hela kittet så vi kan spela guitar heros men han fick bara med sig trummorna... Gaaaahhh!!! Men men, vi får åka förbi någon affär och köpa en gitarr.


Kommentarer
Christin

Hoppas du har det supertrevligt i skidbackarna!

2010-01-24 @ 11:22:48
Kecka

Tack älskling =0)

2010-01-24 @ 17:54:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0