Saknad

När vi kom hem igår så möttes vi av en kurrmaskin, Kasper var överlycklig. Mamma sa att han inte ville äta ordentligt när vi var borta. Lilla gubben då. Han var som klistrad på oss hela kvällen och när jag skulle sova ville han vara nära nära.....

Lite jobbigt att ha en kisse liggandes på ansiktet =0) Tillslut fick jag honom att ligga bredvid mig istället men klockan tre på natten vaknade jag av att han la sig på mitt ansikte igen. Han brukar inte vilja ligga så annars så det måste väl bero på att han ville ligga så nära matte som möjligt - min lilla gosegris!



Kommentarer
Sundarii

Det skulle nog bli bättre om han klippte upp skinnet på dig och kröp in och sydde igen, då är han VERKLIGEN NÄRA.



Så söt!

2010-02-01 @ 09:17:52
Kecka

Hahhaha, ja då skulle han trivas :P

2010-02-01 @ 13:55:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0