Slapp söndag

Vilket fint väder det är idag! Snö överallt och solen som skiner så att all snö glittrar som diamanter. Jag satt och studerade snöflingorna som landade på vindrutan igår, det är så farscinerande hur de är uppbyggda och hur de kan vara så vackra.


Jag var ute och fotade lite förut, mötte en frusen Kasper vid ladan =0) Han tycker inte alls att det är trevligt med vinter. Men han gör några försök att gå ut varje dag i förhoppningen om att det är varmt men det bli en nitlott varje gång. Det är så man kan tro att han inte har något minne om att det är kallt ute... Nu ligger han på soffan och har vikt in tassarna så det ser ut som han är tasslös.

Om ett tag kommer Ullis, vi ska kolla färdigt på en film som vi påbörjade för cirka en vecka sen. Perfekt att gosa upp sig i soffan och sniffa i håret på en söt Michelle när man kollar på film.

Johan håller på att fixa ytterdörren - den läcker varmluft som ett såll så det är som att gå ut ute när man går in i hallen. Inte så bra om man vill behålla värmen i stugan.


Kommentarer
sundarii

Jag har gått och gift mig nu :P



Kolla på min bdb så får du se ;9



PUSS!

2010-01-06 @ 18:10:19
Kecka

Åh vad kul! Jag ska genast kolla!!!



PUSS!!!! Och ett stort grattis till er ♥

2010-01-07 @ 13:47:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0