Måndagen

Som sagt, i måndags var jag ute med tjejerna på jobbet och det var riktigt skoj! Jag blev rätt så rund under fötterna men inte för mycket. Det spelades biljard och dracks drinkar.
Dagen efter mådde jag bra, var bara lite trött. Dock förändrades detta när jag åkte en sväng med mamma och pappa i Tornby... Pappa tror nämligen att han är en rallykalle så det kändes som min mage var kvar vid Rusta när vi var påväg till ÖB! :bigeyes:

Det blev lite fettomat som alltid dagen efter :blush:



Kommentarer
sundarii

Hahahahahahahahaha! "min mage kvar på Rusta" HAHAHAHAHA

2010-07-30 @ 09:13:02
Kecka

Hahaha, ja du fattar inte hur nära det var att jag la en pizza utanför ÖB!

2010-07-30 @ 10:32:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0