Sommar!

Jisses vad det är varmt ute! Men jag klagar inte!!!! Är så överlycklig över att sommarböljan är här och tycker det är så märkligt med alla dessa personer som klagar på vinter över att det är för kallt och när sommaren väl kommer till vårat avlånga land så är det fel det med.... Mitt dilemma är att jag är en blekfis eftersom jag hittills har jobbat typ hela sommaren så min vita ht har inte fått många soltimmar. Men idag ska jag och Christin åka till Berg och bada :cool: Problemet är bara att det är en av de lyckliga brudarna som blir bruna... Men jag har haft en omgång med brun utan sol flaskan så jag kommer nog undivka att skräma bort alla från stranden. Iof kanske det vore en bra sak så man får den för sig själv, hehe.

Efter insmörjningen kände jag att jag var tvungen att dra ett varm med snabeldraken i lägenheten. Ni vet sånna där buskar som rullar omkring i öknen?! Sånna finns hemma hos mig fast de består av katthår :blush:
Det var i alla fall första gången i mitt liv som jag dammsög helt näck! Hade smällt bort annars.

Ska nog ta ett snack med Johan när han kommer hem... Det är nämligen som så att han stänger av AC:n när han går upp på morgonen så ungefär en timma efter att han åkt till jobbet vaknar jag i panik av att jag sitter fast som en kåldolme i mitt duntäcke!!!!


Kommentarer
sundarii

HAHAHAHAHA! :-d

Fy vad du är rolig! Dammsuger naken? Jag hade fått fnissande ungar efter mig med ord "haha, mamma TUTTAR!!!" och en make som dreglar. :-P Iofs, om jag skulle dammsuga ensam i huset så hade väl jag snava på tuttarna... HAHA! Nejvars. Jag har fina tuttar.



Skäll på Johan, det är självklart att prinsessan inte ska behöva svettas! ;-)

2010-07-05 @ 19:35:34
Kecka

hahaha, din tok! Jag tänkte att det var tur att Johan inte kom innanför dörren när jag låg på alla fyra och dammsög under sängen ;-)

2010-07-06 @ 23:19:22
sundarii

HAHAHA! Då hade du fått räkna med att få en rejäl omgång :thumbup:

2010-07-07 @ 11:39:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0