Bra dag

Idag har Sofia och Lisa varit hemma hos mig och pluggat. Jag tycker att vi var riktigt effektiva och duktiga ;) Det är alltid bra att sitta och diskutera och fråga varandra när man ska lära sig eftersom alla kan olika mycket om olika grejer. En lunch bestående av sallad, rostbiff och vitlöksbröd avnjöts på balkongen =0)

Jag är så lycklig över att solen är här. Tyvärr kan jag inte vara ute och njuta så mycket av den eftersom jag måste plugga men nu sitter jag med datorn här ute på balkongen och det är så skönt. Bättre än inget i alla fall!

I helgen ska gubben och jag åka till Nena och Fredrik!!! Ska bli så mysigt =0) Johan och Fredrik ska åka och titta på Errols och jag och Nena ska vara hemma hos dem och mysa och kanske slinker det ner lite vin också ;) Vad jag har sett ska det vara fint väder i helgen med så det vore ju toppen om det höll i sig.

Nu ska jag nog läsa igenom alla mina pluggpapper en gång till sen funderar jag på om det inte räcker för dagen. Man kommer till en punkt då det inte går in mer i skallen. Måste ju vara rädd om den så den klarar av en till dag med helplugg imorgon.

Puss puss


Kommentarer
sundarii

Erkänn att du fetade Fredriks namn nu pga det han hade sagt till Helena :P

2010-06-03 @ 19:42:49
Kecka

Haha, klart jag gjorde =0)

2010-06-03 @ 21:47:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0