Evig väntan!

Usch, jag har verkligen inget tålamod när det gäller att vänta! Jag väntar på att Ullis ska komma så vi kan åka in till stan och köpa ett par skor åt mig som jag kan ha på jobbet i sommar. Föresten, jag har ju inte skrivit på bloggen att jag fått ett nytt jobb....! Jag hade ingen lust att jobba på Scandic i sommar eftersom det är så slitigt för min rygg. Så jag tog en chansning och frågade min vän Kristina om hade något jobb över på sin restaurang och visst hade hon det! Så i sommar ska jag jobba som servitris på Jennys i Berg. Så mysigt och spännande! Är allt lite nervös eftersom det var länge sen som jag jobbade inom det yrket men det ska nog gå bra.

Men som sagt, var f*n är Ullis!? Jag har smörjt mig med brun utan sol, plockat ögonbrynen, sminkat mig, plattat håret och hittat lite kläder att ta på mig. Och jag tog goooood tid på mig bara för att tiden skulle gå så jag slapp vänta så länge men det hjälpte visst inte. Får väl slösurfa lite till då....


Kommentarer
sundarii

Grattis till sommarjobbet! Det är rent helvete att hitta ett jobb så du har TUR :D



Hoppas du har fått gå på stan nu :P

2010-06-10 @ 20:03:24
heidi

Grattis gumman till jobbet! Kul.

Miss ya din Heidi

2010-06-10 @ 20:41:23
Kecka

Tackar!!



Sundarii: Nu har jag fått gå på stan - både i Linköping och i Norrköping :D



Heidi: Saknar dig med!!!

2010-06-10 @ 22:15:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0