Gone.....

För de som undrar var jag tagit vägen så kan jag meddela att jag jobbar. Det blir mellan 10 till 12 timmar varje dag så jag är alldeles för trött för att skriva i bloggen. Nu har jag ledigt i två dagar över midsommar så det ska bli härligt! Det är helt plötsligt så mycket som ska hinnas med när jag är ledig så jag känner att tiden inte räcker till....

För övrigt kan jag meddela att jag klarade tentan i Medicinsk vetenskap och jag är så lycklig. Fick tårar i ögonen när jag insåg att jag klarat det. Känner mig faktiskt lite smart :rolleyes: Så ett stort grattis till mig!!!

Nä, nu måste jag ut och klippa gräset som jag har lovat husse :cool:

Trevlig midsommar allihopa!!!!


Kommentarer
sundarii

Grattis!!!! :thumbup:

2010-06-25 @ 15:28:56
cecilia

GRATTIS GUMMAN! de var du värd:-d

2010-06-26 @ 11:16:09
Kecka

Tack snälla :rolleyes:

2010-06-27 @ 22:29:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0