Ledig!

Ja, i en dag i alla fall :) Jag har jobbat hela helgen och den här veckan ska jag jobba tisdag, onsdag, fredag, lördag, söndag och jag kommer jobba typ 10-12 timmar varje dag. Så lite klirr i kassan blir det! Det känns dock lite konstigt att åka hemifrån på morgonen och inte komma hem förns efter nio på kvällen.

Skulle åkt och hälsat på Mia och Kaj idag men tvillingarna har tydligen hållt låda hela natten så hon orkar inte med något besök idag så vi får se om vi kan komma på torsdag när jag är ledig. Lilla Michelle fyller 1 år på onsdag så jag ska se om vi kan fira henne på torsdag. Johan och jag ska åka och köpa present till lilla prinsessan idag.

Idag ska jag laga mat efter ett recept som Gittan har gjort. Ska se om jag kommer ihåg att ta ett kort så kan jag lägga ut det sen.

Hej så länge!


Kommentarer
sundarii

Fy, jag minns första natten med Sita hemma - hon skrek och tjöt HELA NATTEN så jag fick ringa efter Zam så han fick komma hem till mig och ta över så jag kunde få sova. Mitt i kaoset vaknade även Bibbi så hon och jag slocknade i soffan kl 05 på morgonen.

2010-06-14 @ 15:11:33
sundarii

Hej, nu har lilla jag fixat så söta Kecka får sina smileys :thumbup:



Varsågod! :-d

2010-06-14 @ 19:23:17
Kecka

Åh vad du är gullig!!!! :blush:

2010-06-14 @ 20:26:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0