Sista sucken!

Sitter och läser medicinsk vetenskap i hopp om att tillräckligt mycket ska fastna i skallen till på fredag då jag har tenta. Passar på att tvätta en massa också, lite lagom att resa på ändan varannan timme för att tömma tvättmaskinen och ladda med en ny tvätt.

Det verkar även som om Mias små töser lyder mig - jag sa att de får komma ut efter fredag så jag kan ägna all min energi på dem och inte ha en tenta ivägen =0) Nu vore det ju typiskt om jag inte får komma in på BB och hälsa på när de väl att poppat ut... Men då snor jag kläder från skolan och knallar in på avdelningen som sjuksyrra ;) Ha! Fan va smart jag är!!!


Kommentarer
sundarii

Åh, är det snart dags för Mia att föda?! Vad fort tiden har gått :s

2010-06-01 @ 17:42:40
Kecka

jupp, jag tror att den 9:e är sista chansen för töserna att komma ut. Har de valt att stanna kvar i värmen då så sätts hon igång =0)

2010-06-01 @ 23:24:03
sundarii

Hoppas allt går bra :D

2010-06-04 @ 12:00:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0