Blandad lördag

Jag har blivit förkyld så idag låg jag och drog mig extra länge, skönt. När Johan åkte för att träna gick jag upp och tog et varmt skönt bad. När han kom hem åkte vi till svärisarna och bjöds på en trerätters. Till förrätt fick vi räkor som var blandade med en röra som det var styrka i och det låg på späda salladsblad. Varmrätten bestod av älggryta med pressad potatis och till efterrätt blev det en sorts chokladkaka/kladdkaka med apelsingrädde. Allt var verkligen jättegott och man gick inte hungrig från bordet....

Sedan var det dags att åka på hockey, resultatet av den matchen kan ju diskuteras....

Nu på kvällen började vi bli hungriga igen så vi åt middag på Grekiska kolgrillen. Det var gott men inget spektakulärt.

Nu sitter jag här och har gjort klart mönstret på klänningen som jag ska sy så nu ska jag nog leta efter tyg!

Trevlig lördagskväll på er/dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0