Dagen som gått

Vaknade efter tio av att Johan satte ett finger i sidan på mig och sa att det var dags att gå upp. Höll på att skita på mig så det finns ju bättre sätt att bli väckt på!
När vi hade ätit frukost släppte Johan av mig på bibblan sen åkte han till garaget. I fyra timmar satt jag och läste om virus och bakterier för att få ihop fakta till min hygienrapport och jag är lååångt ifrån klar. Så imorgon blir det att fortsätta med den men jag vet inte om jag ska till bibblan eller ej...

Väl hemma tog jag ett härligt bad sedan var det dags att åka till Mia och Kaj för att titta på hockey och det gick inte så bra, men det funkar.

Nu sitter jag här i soffan och Johan glor på F1, suck!


Kommentarer
sundarii

Du hade nog inte klagat om han satte ett finger MELLAN benen på dig :P

2010-03-14 @ 09:38:42
Kecka

ASG din tok!

2010-03-14 @ 14:17:28
sundarii

"fniss"

2010-03-17 @ 10:58:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0