En del gjort

Tog mig en sovmorgon till klockan tio sen var det dags att gå ur min varma sköna säng. Kasper som låg bredvid mig sneglade lite på mig sen visade han magen och bad om lite kli. Gosade lite sen blev det en stund framför datorn innan jag intog min dagliga dos av müsli. Sedan fixade jag till krigsmålningen lite. Åkte till VC och efter det åkte jag hem igen. Så nu har jag jobbat med grupparbetet som ska vara klart tills på torsdag. Man känner sig så lugn och lättad när man är klar med något i god tid så man slipper stressen =0)

Mitt i studierna kom jag på att det var dags att ta mig i kragen och ringa för att höra om jag kan sommarjobb på samma ställe som förra året. Detta är något jag har tänkt göra sen januari.... Så jag ringde och allt lät positivt. Får nog svar nästa månad om hur det blir.

Nu har jag suttit och pratat med Helena i nästan två timmar och det var välbehövligt! Vi hörs så sällan. Det ska bli så kul att träffa henne i helgen =0)

Nu ska jag sätta mig och skriva några ansökningar till andra sommarjobb.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0