Ett år äldre!

Igår fyllde jag 27 år. Märkligt det där... När jag fyllde 26 tyckte jag inte att det var någon skillnad alls mellan 25 och 26 men mellan 26 och 27 låter det ju som en oändlig skillnad!? Någon som varit med om detta???

Min födelsedag firade jag genom att tillbringa halva dagen i sängen och resten av dagen tillbringades framför dumburken och LHC vann!!!! Hoppas verkligen att de vinner sista nu på tisdag!
Kanske inte låter som någon rolig födelsedag med dagen innan var hur kul och underbar som helst!

Jag hade födelsedagsfest i lördags och det kom en massa med goda vänner och kvällen var verkligen toppen! Jag ska lägga upp lite bilder sen men just nu så får jag inte det. Jag är nämligen lite busig just nu för jag håller på att pluggar farmakologi men jag smet undan.... Fniss!

Grattis till mig!



Kommentarer
sundarii

Grattis igen gamling :9

Ser fram emot bilderna :D

2010-03-29 @ 14:34:56
Kecka

Hehehe, tack! Puss!!!

2010-03-29 @ 16:16:06
cecilia

Grattis igen :)

kramis

2010-03-29 @ 18:02:59
URL: http://cillana.blogg.se/
Kecka

Tackar ;)

Kram kram

2010-03-29 @ 20:57:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0