Min fredag

Den började med att jag gick upp strax efter klockan sju och vinglade in i badrummet för att se till att jag kunde visa mig ute bland folk utan att skrämma iväg dem... Efter det så blev det den dagliga Paulúns müsli. Jag frågade Johan om han skulle ta bilen idag och det skulle han så jag passade på att åka med honom till busshållsplatsen så jag slapp cykla. Jag känner mig inte riktigt kry i halsen idag så då var det skönt att skippa cykeln.

Väl på bussen somnade jag som en stock och vaknade av mig själv när jag råkade snarka till!!!! Som tur var verkade det bara vara jag själv som hörde, hihihi.

Första passet var info om den kommande tentan i medicinsk teknik. Efter det var det en föreläsning i immunologi och den föreläsaren SUGER verkligen! Så när vi hade en bensträckare samlade jag ihop mina grejer och gick till bibblan och läste om immunologi istället och jag kan säga att jag lärde mig fasen så mycket mer....

När Anna kom in med bussen gick jag för att möta henne så vi kunde luncha ihop. Vi lyxade till det och tog varsin pizza. När pizzorna ställdes framför våra näsor konstaterade vi att vi lika gärna hade kunnat beställt en och delat på den för det var hur stora som helst!

Sista passet var även det en föreläsning och sedan var det dags att åka hem. Även denna gång somnade jag på bussen =0)

Johan hämtade mig på hållplatsen sen åkte vi till Tornby. Johan var ute efter en ny kudde så första anhalten blev IKEA. Efter lite klämmande och kännande hittade han en som passerade hans kontroller ;)
Jag köpte ett par ljushållare som jag spanat in. Köpte rosa värmeljus till dem så de blev extra piffiga.

Nästa anhalt blev H&M. Johan hittade en cool hatt och ett par fina solglasögon som ska invigas inom kort =0) Själv köpte jag ett läderskärp som jag velat ha en tid.

Efter H&M gick vi till Carlings för Johan skulle se om han hittade något. Hihihi det slutade med att det var jag som hittade en jättesöt klänning som jag bara var tvungen att ha! Nu längtar jag verkligen till sommaren så jag får inviga den.

Kvällen har tillbringats med Johan och Mia. Vi åt tacos och tittade på Let´s dance.

En helt klart godkänd fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0