Motivation, kan någon sända det till mig?

Jag är så opepp som man bara kan bli! Har omtenta i farmakologi imorgon och jag har verkligen ingen lust att plugga. Iof känner jag mig ganska säker men ändå. Jag har i alla fall bestämt mig för att vara lite duktig i morgon så jag ska ta bussen som går efter tio så jag är i skolan klockan elva. Sen ska jag sitta och plugga fram till klockan två då tentan börjar. Det är ju alltid något =0)

Nu ska jag sätta mig och filosofera i ett hörn för jag har skärmförbud och "aktiverahjärnanförbud" en timme innn jag lägger mig.... Jag försöker få bukt med mina sömnproblem ;)

Men va fasen ska jag göra då? Får ju inte läsa en bok, lösa korsord, sitta vid datorn, glo på tv..... Får väl sätta mig och titta ut genom fönstret och bara titta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0