Slitz igen

Tycker även att den här berättelsen var grymt rolig så jag lägger ut den med, håll till godo!

Musik som fastnar
Ungefär var tionde gång som min polare super till blir han lite för full för sitt eget bästa. Han kan inte stå. Han kan inte röra sig. Han kan bara ligga i en hög och fäkta med armarna efter förbipasserande i hopp om att de antingen ska ligga med honom eller ge honom mer sprit, beoende på kön. Som en förvirrad bläckfisk med morbid fetma. Vem tror ni får ta hand om honom? Jag. Steg ett är att konfiskera hans bilnnycklar. Sist det här hände tackade han mig genom att lägga en majestätisk pizza på min heltäckningsmatta. Jag var tvungen att göra något för att avreagera mig, så efter att ha tvättat hans magsyra ut min matta i fyrtio minuter tog jag hans bilnycklar och gick ner till kärran. Jag tryckte först in min exflickväns kvarglömda E.M.D-skiva i stereon, satte på repeat och höjde volymen till max. Därpå drog jag fram min pålitliga burk snabblim och limmade hela skiten: alla reglage, cd-skåran, rubbet. När han hämtade bilen på måndag hördes Idol-Dannys inte speciellt ljuva stämma ända bort till mig på översta våningen i gårdshuset när nyckeln sattes i tändningen. Det tog honom hela fyra timmar av fåfänga räddningsförsök innan han insåg att enda lösningen var att hacka sönder bilstereon med en skruvmejsel. Kvitt.


Kommentarer
sundarii

HAHAHAHAHA! Hämnden är ljuuuuuv

2010-03-14 @ 09:40:00
A

bra berättelse! ;*

2010-03-14 @ 09:58:16
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Kecka

Hahaha, ja jag gillar den killen skarpt!

2010-03-14 @ 14:16:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0