Tisdag

Steg upp strax efter klockan sex imorse efter en hemsk natt utan sömn. Jag hatar när jag inte kan sova fast jag är så fruktansvärt trött... Höll mig vaken på bussen för att inte bli ännu tröttare och solen hjälpte mig en bra bit på vägen. Synd bara att jag glömde mina ny brillor!

Första föreläsningen handlade om lika vilkor och den andra har tydligen blivit inställd på grund av sjukdom, suck. Men jag ska tillbringa tiden fram till lunch i bibblan och plugga farmakologi. Efter lunch är det en föreläsning till och efter den är det info om tentan som kommer. Skulle såå gärna vilja åka hem men det är lika bra att jag stannar. Hoppas att Anna kommer efter lunch så jag har lite sällskap i alla fall.

Dags att slå huvudet i böckerna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0