Vilken underbar dag!

Jag slog upp mina blå runt åtta i morse sen låg jag och drog mig en halvtimme. Kasper som älskar när jag tar sovmorgon var lika gosig som vanligt som ni kan se i föregående inlägg.

Väl uppe fixade jag till mig lite sen åkte jag in till stan för att möta söta Christin. Vi tog en frukost på Expresso House, det blev en frukostmacka med en chai latte - mums. Jag tycker att det är så kul att jag har hittat något som känns lite lyxigare än te. Cafe latte ser ju så fruktansvärt gott ut men jag gillar verkligen inte kaffe. Men chai latte har den där goa krämen utan kaffesmak =0) Dock så räcker det med en liten kopp eftersom det är så sött. Jag vill ju inte bli för söt ;)

Jag hittade en söt topp som jag ska ha imorgon. Vad är det som händer imorgon då?! Jo, jag ska ha födelsedagsfest!!!! Det ska bli såååå skoj.
Hittade även ett par fräcka brillor. Jag har verkligen jättesvårt för att hitta solglasögon som passar mig, men dessa fick även godkänt av Christin så jag får väl lita på henne :P Det kommer nog ta ett tag att vänja sig vid att se sig själv i ett par bara. Och Jag vet att Johan kommer flina åt mig bara för att retas.

Om en timme blir det att åka hemifrån igen för att inhandla mat till tacosbuffén imorgon.

Hoppas att ni har en underbar dag i solen!!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0