Helg

Äntligen är det helg! Den här veckan har varit proppfull med plugg så det ska bli skönt att få koppla av lite. Vi ska åka till landet idag å det ska bli så härligt, det är rätta stället för att slappna av.

Imorgon bitti kommer huliganerna Julius och Taz till mig för jag ska vara hundvakt för de andra ska åka till Kolmården. Sen kommer Mia och Kaj för att grilla =0) Och eventuellt ska jag vara barnvakt till Michelle och William från lördag kväll till söndag. Så avslappnande kanske det inte blir, fniss.

Nehepp, nu ska jag börja packa ner allt som ska med å så får jag inte glömma att stänga sovrumsdörren.... Så fort jag börjar packa så sticker Kasper in under sängen och gömmer sig eftersom han inte vill åka bil. Det spelar ingen roll om jag packar en väska för att bara jag ska någonstans, han tar det säkra före det osäkra och sticker och gömmer sig =0)

Fasen vad sugen jag blev på vin......... Sofia!!!


Kommentarer
cecilia

Mysigt de låter:) Hoppas du får en skön helg:)

2010-05-21 @ 16:05:18
URL: http://cillana.blogg.se/
Kecka

Tackar, det blev riktigt mysigt! Hur går det med kissen??? Blev orolig när jag läste på FB. Eftersom jag gick djurvård i gymnasiet brukar jag vara personen som folk ringer till när det blir problem med deras älsklingar. =0)

Kramis

2010-05-23 @ 21:38:49
sundarii

Du är ju vår personliga djurskötare :P

2010-05-27 @ 08:23:56
Kecka

Hehe, ja eller hur ;)

2010-05-29 @ 11:16:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0