Hjäääääääääälp!!!!

Jag är sååå lycklig över att sommaren snart är här men nu har det kommit in en GETING här hemma! Usch och tvi jag gillar verkligen inte getingar och det verkar som de dras till mig. Sitt still säger alla idioter när det kommer en geting och de gånger jag har suttit still har de jävlarna satt sig på mig eller försökt krypa in i näsan eller nått!!! Sen blir jag så irriterad på folk som inte är rädda för getingar som inte kan fatta att jag reagerar som jag gör eftersom jag är rädd, grrr!



Kommentarer
sundarii

Du borde ha ärvt din mammas mod när det gäller getingar :P Minns flera gånger då hon bara håvar in getingen i en mössa eller keps och släpper ut den igen. Så modigt! Medan jag krossar och dödar dem. Bara för Zam är dödsallergisk, så jag har blivit tvungen att mosa dem. Och för flickornas skull, vill ju inte få dem stungna. Men getingar, de är vråläckliga!

2010-05-20 @ 07:40:24
Kecka

Ja, det hade ju varit bra. En gång skulle jag döda en superstor geting med en ihoprullad tidning men så fort jag närmade mig den kom han mot mig! Det slutade med att getingen hade hela lägenheten för sig själv och jag stod och tryckte i datarummet.... Fan va feg man är då! =0)

2010-05-20 @ 14:50:33
sundarii

Man blir ju så lätt feg när man är rädd ;)

2010-05-22 @ 10:12:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0