Lite annorlunda

Igår kom vi hem från stugan och det blev inte att vi handlade något för att fylla på kylskåpet när vi kom hem.... Sååå idag när magen knorrade och ville ha frukost öppnade jag ont anande kylskåpet! Fy fan, det fanns verkligen ingenting. Vi har pålägg men inget bröd, müsli men ingen mjölk... ja och så vidare. Det slutade med att jag åt upp på råa varmkorv och sköljde ner dem med tomatjuice. Jag kan tala om att tomatjuice inte är någon höjder om man inte gör en Bloody Mary av den - fy tusan så äckligt!!!!

Nu ska jag snart hoppa på cykeln och trampa iväg till hållplatsen. Det känns så meningslöst att åka till skolan när man bara ska vara där i två timmar för att sedan åka hem igen. Det blir ju lika lång restid som jag är där, grrr.

Nä fy, det här går inte längre - rapar tomatjuice! Nu ska jag borsta gaddarna och se till att råka svälja lite tandkräm så jag rapar mint istället =0)


Kommentarer
sara

hoppas du får en fin dag. :)

2010-05-24 @ 12:46:45
URL: http://smuls.blogg.se/
sara

svar: tack, snälla du. :)



kram

2010-05-25 @ 07:08:14
URL: http://smuls.blogg.se/
sundarii

Men snälla Kecka... :)

Hunger är den bästa kryddan och visst blir man lite koko i huvudet av hunger :P

2010-05-25 @ 07:42:29
Kecka

Japp, det är härmed bevisat!

2010-05-25 @ 22:58:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0