Lördag

Gött med lördag, tog mig en härlig sovmorgon som jag tycker att jag gjort mig väl förtjänt av :P
Idag ska vi på fest hos mamma och pappa men tyvärr kan inte mamma vara med eftersom hon jobbar :( Sen ska vi till Street Pack. Det ska bli så skoj för Helena och Fredrik kommer på festen och jag träffar ju inte Helena så ofta som jag önskar att jag gjorde. Hihi, jag ska kidnappa henne från Fredrik och va med henne hela kvällen, fast det gör nog inte så mycket för Fredrik och Johan brukar vara som ler och långhalm när de dricker ihop =0)

Nu ska jag hoppa in i duschen!


Kommentarer
Helena

Du bada ju!! fredrik fråga varför hans namn inte är i tjocka bokstäver som mitt är hihi. JJJJIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIII vi ska ha så kul. Kram

2010-05-29 @ 14:23:42
Kecka

Hahaha, fan va tokig han är!!! =0)

2010-05-29 @ 16:23:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0