Mera plugg....!

Imorse kom Sofia hem till mig för att fortsätta med pluggandet och idag har vi verkligen varit effektiva! Shit vad stolt jag är över oss ♥ Snart är jag klar med två arbeten och det kommer vara så skönt att få bocka av dem från "Att göra listan" =0)

Fantastiskt vad mycket bättre man kan må när man har haft en bra pluggdag även om högen med andra arbeten fortfarande är hög och tung. Jag har ju kommit en bit på vägen i alla fall.

Nu har jag översatt en vetenskaplig artikel på Google så jag ska sätta mig ner och läsa den och beväpna mig med en överstrykningspenna - rosa så klart ;)

När det är avklarat är det nog dags för mat och efter det blir det hockey!

Puss på er och tack Sofia för en kul dag.



Kommentarer
Sofia

Tack själv!! det var bara roligt att plugga med dej och dina små sötnosar:) vi är ju helt bäst på pluggande!!!

2010-05-19 @ 09:06:02
sundarii

Det blir oxå roligare att plugga tillsammans med någon :)

2010-05-19 @ 10:35:06
Kecka

Sofia: Så sant som det är sagt! ;)

Sundarii: Ja, det blir ju världens skillnad =0)

2010-05-19 @ 15:57:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0