Street Pack

Ja jädrans så roligt jag hade i lördags!!! Man fick vara med om både det ena och det andra *harkel* Ullis och Helena känn er träffade ;)
Jag fick för mig att jag skulle spela Black Jack och det var ett bra initiativ - Dealern fick ett öga för mig och tog inte alltid mina marker när jag förlorade och när jag vann fick jag lite för mycket, fniss. Jag satsade 100 kr och gick därifrån med 260 kr, sen när jag skulle lösa in markerna räknade killen i kassan fel så jag fick 360 kr =0) Jag fick alltså betalt för att åka dit. När jag kom dit hade jag 300 kr och när jag kom hem hade jag 320 kr efter att ha betalt inträde och skjutsen hem. Fina grejer det!

Allt som allt var det en lyckad kväll med många skratt!




Kommentarer
sundarii

Turapa! :D

2010-06-01 @ 08:02:34
Kecka

Ha! Det var skicklighet ;)

2010-06-01 @ 11:54:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0