Det går bra nu

Små lätta moln
ser jag på din himmel,
din himmel som är blå.
Här är du nu min sommar med
små lätta moln.
Min kärlek har du sommar,
din himmel så blå.

Sommar vind, som en hind,
ta mej med, gör mej lycklig
ge mej solen.

Små gröna blad
ser jag på din hud
din hud i blomsterskrud.
Du kom ändå min sommar med
små gröna blad.
Du får en sång min sommar
du väckte min stad

Sommar vind, som en hind,
ta mej med, gör mej lycklig,
ge mej solen.

Humöret är på topp idag! När jag stod och väntade på bussen hem gick jag in på nätet och kollade om tentaresultatet om läkemedelstentan hade kommit och det hade det. Ett stort G uppenbarade sig framför mina ögon och jag kände hur jag blev alldeles varm inombords :rolleyes: Så himla skönt att man lyckades pricka in alla rätt så den tentan är avklarad. Nu ska jag njuta av det här över helgen sen ska jag ladda om och börja plugga till terminstentan.

Förresten så gjorde jag som jag hade tänkt idag, efter seminariet gick jag till bibblan och satt där och pluggade i fem timmar :) Sofia kom och gjorde mig sällskap och vi smaskade i oss lite kladdkana. Lite måste man ju få unna sig när man är duktig och pluggar ;)


Kommentarer
Sofia

:thumbup:ja sa ju att du kunde det där med matten:cool:

2010-11-05 @ 09:19:35
Sofia

Längtar till sommaren...

2010-11-05 @ 09:20:26
Kecka

Jag med, o vintern har inte ens börjat :-s

2010-11-05 @ 11:51:17
sundarii

Nyper dig i kinden och säger med parfymerad andedräkt och läppstiftsspår på tänderna "VAD DUKTIG DU ÄR!"

2010-11-05 @ 13:17:26
Kecka

Hahahaha, tack mormor :-d

2010-11-05 @ 18:22:22
sundarii

MORMOR?! Vad SÄGER du din ungajävel! ;-P

2010-11-05 @ 23:09:59
Kecka

:-P

2010-11-06 @ 02:10:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0