Effektiv lördag

Jag satt uppe lite väl länge igår så det blev en ordentlig sovmorgon idag och jisses vad gött det var att få slagga så länge man vill! När jag väl piggnat till satte jag mig och skrev rent det jag skrivit om ateroskleros (åderförkalkning) och angina pectoris (kärlkramp). Letade även fram lite mer nyttig fakta och nu sitter jag här fem timmar senare och känner mig helnöjd med mig själv :-d

Nu ska jag nog förflytta mig från vardagsrummet till köket för att svira ihop lite tacos. Johan är fortfarande sjuk och ligger som ett kolli i soffan och tittar på F1 mellan tupplurerna :) Känner att den rackarn nog har smittat mig lite men jag känner mig stark! Men ska jag bli sjuk så får det gärna ske nu eftersom ROCK-BÅTEN är nästa vecka!

Bild från förra årets resa :cool:




Kommentarer
sundarii

Men så jävla snygg du ska vara då! :mad:



;-P

2010-11-06 @ 19:39:07
Kecka

Ja men förlåt då ;-)

2010-11-06 @ 23:00:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0