En uppsjö med bilder =0)

Idag har jag pluggat en hel del och är snart klar med mitt kompendie inför tentan som är nästa vecka på tisdag. Muffinsen Christin kom och pluggade med mig :)

När jag tog en sväng ut till köket satt Mix och hackade tänder och gav ifrån sig ljud (ni som har katt vet vad jag menar), denna pippi satt och käkade lite frusna bär från klätterväxten som växer på vår trapp

 

När jag slog mig ner i soffan fick jag syn på en jättefin domherre. Tyvärr hann jag inte ta ett bra kort innan den flög sin kos :(

 

Tyckte lite synd om pippina så jag fixade ett smörgåsbord åt dem

 

Kasper springer fram till dörren och ylar flera gånger om dan i förhoppningen om att snön har försvunnit och det är dryga 20 grader ute. Funderar på om jag ska ge honom ett par mockasiner och en dunjacka i julklapp.... Testade att sätta ut båda missarna i snön men de studsade in lika fort igen :)

 

Förra veckan var Heidi förbi ♥ Vi gjorde en pastasallad som vi friskt tuggade i oss

 

När Johan och jag kom hem efter en helg på sjön var Kasper heltokig och skulle stajla och visa vad han gick för. Han sprang runt som en tok i hela lägenheten och skuttade mellan alla möbler. Det hela slutade under mattan i vardagsrummet

 

Hittade lite bilder i mobilen på min lilla älsklingstjej :D

 

Hon har blivit så himla STOR!!!

 

I helgen var vi i stugan och mös. Det är så himla mysigt med stugan när man eldar i kakelugnen och vedspisen.

 

Mammas katt Gizmo kom och hälsade på oss i värmen



Kommentarer
Karolina

Sakanr dig honey! :bigeyes: Men snart är det söndag och då syns vi :thumbup:

2010-11-24 @ 19:28:03
Kecka

Saknar dig med love! :-s Men som sagt, snart syns vi igen :-d Kanske kan bli ett glas vin för att fira....

2010-11-24 @ 20:47:10
sundarii

Vilka hääärliga bilder!!!! Jätte mysiga :-d



Vaaa. tycker inte dina pojkar om snön? Det gör inte Nizze heller men han vandrar på ändå :-)

2010-11-25 @ 17:05:57
Kecka

Tack!!

Nae, mina missar tycker absolut inte om snö. Båda två gick faktiskt ut frivilligt idag men det beror kanske på att de har varit inne i tre dagar.... Men de var väl ute i typ 10 minuter. Jag satt i vardagsrummet och pluggade så jag såg inte köksfönstret som de antagligen satt vid och väntade på att få komma in. Så det slutade med att de satt på balkongen och skrek för full hals för att jag skulle märka dem :-d

2010-11-25 @ 17:23:18
sundarii

Hahahahaha, så jävla kul :-d

2010-11-25 @ 22:51:53
sundarii

Åh, nu när jag tittade på dina fina bilder igen så lade jag märke till en likhet mellan dig och Heidi! Ni har händerna på samma sätt på fotona, har ni tänkt på det? ;-P

2010-11-25 @ 22:54:00
Kecka

Fniss, nae det hade jag inte lagt märke till ;-)

2010-11-25 @ 23:14:47
sundarii

Vilken tur att jag har så tråkigt ibland så jag kollar noggrant på foton. Haha. Så meningslöst iegentligen ;-)

2010-11-30 @ 07:35:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0