Min torsdag

Dagen började med att jag åkte till skolan så jag var där vid nio för att möta upp Karro (den bästa) ;) Vi satte oss i bibblan och drog fram lite böcker och satte igång att plugga. Efter det var det dags för lunch. Vi gick till Bomull där vi skulle ha föreläsningar. Tyvärr slutade det med att vi kom fram till att vi lika gärna kunnat sitta kvar i bibblan och plugga istället för att gå på föreläsningarna efter som de rent ut sagt sög getpung! MEN! Lika glad är jag för det eftersom det var de sista föreläsningarna för terminen :P

När jag kramat Karro och Kristina hej då bar det iväg till Campusbussen. Väl hemma i stan plockade Johan upp mig och vi åkte in till stan och käkade på Kebab Baren. Sedan var det dags att åka hem för att ta tag i de översexulla dammråttorna som förökat sig till ett otäckt antal!!! :bigeyes:

Nu sitter jag i soffan och funderar på om jag ska hoppa in i duschen eller om jag ska göra det imorgon...

Nu är det ca 40 timmar kvar tills vi drar från stan för att svänga våra lurviga på Rock-båten!!!!



Kommentarer
Karolina

:love:Klart jag är bäst!

2010-11-12 @ 17:39:58
Martin "tolvan" - Bisexuell, Humor, Natur

Hej, allt bra? =)

JÄTTEFIN BLOGG!! :D

2010-11-12 @ 18:14:50
URL: http://tolvans.com
Kecka

Hehe, jupp! Min vinkompis :-P

2010-11-13 @ 12:38:00
Kecka

Tackar, allt är bara fint ;-)

2010-11-13 @ 12:39:57
Heidi

Du är så snygg på den bilden från rock båten :) visst e det dom svarta byxorna som jag har likadan?

puss

2010-11-20 @ 18:54:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0