Mjaha

Nu börjar jag känna mig stressad igen vad det gäller skolan. Terminstentan närmar sig med stormsteg och jag vill bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet när jag tänker på den. Men nu ska jag ta tag i det hela redan nu så man inte behöver känna sig sönderstressad när det bara är ett par dagar kvar tills det är dags.

Imorgon har jag bara ett seminarie på schemat så jag tänkte att jag ska stanna kvar i skolan efter det och plugga. Det är så mycket lättare att vara effektiv när man sitter i bibblan än när man är hemma. Få se om man kanske kan få lite pluggsällskap av töserna :)

På fredag ska jag träffa min muffins - Christin! Det var så länge sen så det ska bli riktigt trevligt! Sen på kvällen har Johan bestämt att vi ska äta pizza, vilket var en trevlig överraskning.

Är det någon mer än jag som börjar känna av tröttheten som mörkret för med sig?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0