Freeeeeeeeedag!!!

I onsdags åkte Johan på kurs till Stockholm så jag börjar sakna honom lite nu. Det är väldans tråkigt att sitta ensam hemma på kvällarna! I onsdags kom kära Christin till mig :) Jag bjöd på middag: potatis, korv och pepparrotssås sedan blev det lite vin och en Seaman´s shot men det smuttades det bara på. Muffins trampade iväg på sin cykel inpå småtimmarna och då knoppade jag.

I går var jag verkligen så LAT! Gjorde inte ett skit...

Idag har jag plockat iordning lite här hemma och tvättat lite. Och nu har jag suttit och räknat läkemedelsräkning och känner mig riktigt duktig - har gjort 54 tal.

Hittade en lämplig spruta till Sandra  :-P


Trevlig helg!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
sundarii

:love:

2010-10-17 @ 12:27:32
Kecka

Jag visste det! :rolleyes:

2010-10-17 @ 13:50:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0