JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Tjohooooo klarade statistiktentan!!!! Så jäkla skönt att ha den avklarad. Nu väntar jag bara på resultatet från Farmakologotentan..... Hoppas så innerligt att jag klarade den med. Skrev ju den i lördags så det kommer ju ta ett tag tills man får reda på hur det gick. De har ju tio arbetsdagar på sig att rätta = jobbigt väntan! Varje gång man vet att ett tentaresultat har kommit så håller man på att skita på sig av nervositet medans sidan öppnas. Scary!!!

Nu ska jag hoppa i säng. Har jobbat kväll idag och börjar 06.45 imorgon så det blir inte så mycket sömn.


Kommentarer
sundarii

* GRATTIS KECKA! Är jättestolt över dig! Du kommer klara utbildningen galant och familjen Ekström får sin vackra sjuksköterska! :thumbup: (och jag förstås ;-))

2010-10-05 @ 09:14:56
Kecka

Söt du är snuttan! :rolleyes:

2010-10-05 @ 18:03:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0