Kärt besök

Igår var Ullis och Michelle förbi mig och hälsade på :D Alltid lika roligt! Tyvärr kunde vi inte tjattra på om allt möjligt eftersom jag hade en målare här hemma som tapetserade om mitt vardagsrum. Men vi hade kul ändå. Tänkte lägga upp lite bilder på hur vardagsrummet blev men ska vänta tills vi inrett det som vi vill ha det. Här kommer i alla fall lite bilder på skruffa:

Hennes nya min hon har börjat med - ser ut som en tandlös...

 

Skojsigt!

 

Bjuder kissen på napp :)

 

Kissens öga

 

Kissens näsa

 

Och slutligen en kram för att kissen är så snäll ;-)



Kommentarer
sundarii

Ååååååååh, jag smääääääääälter! Åh, så söööööööt!

2010-10-21 @ 17:42:20
Kecka

hehe, söta menar du väl;-)

2010-10-21 @ 19:46:06
sofia

så himla söt unge:love:och kisse med så klart:rolleyes:

2010-10-23 @ 18:08:12
Kecka

Ja de är som små sockerbitar :love:

2010-10-24 @ 12:49:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0