Klar

Pheew! Har skrivit tentan idag och det är sååå skönt att ha det avklarat. Jag svarade på alla uppgifter och räknade om alla en extra gång för att garantera mig att jag inte hade slarvat någonstans.
Det blev en tidig morgon, åkte hemifrån 06.15, så nu är man lite mör. Kanske att det blir en liten lur på sofflocket ;)

Efter luren är det dags för basgruppsarbete. Har tagit reda på den fakta som behövs så nu ska jag bara läsa igenom den så att jag lär mig lite mer. Det jag läser är syra-basbalansen. Om ni inte vet vad det är så handlar det om kroppens pH - surt, basiskt, som beror på bla vätejoner :) Väldigt komplicerat men intressant och livsviktigt.

Vad gör du idag? :question:


Kommentarer
sundariiiiiiiiiii

Åh, du pluggar och sliter medan jag har gått på Ikanohuset med Bibbi och letat efter perfekta födelsedagspresenter till hennes kompis som ska ha kalas på måndag. Badat ungarna och städat i köket. Mysig dag med solsken och vissna löv medan jag julhandlar på Yves :-)

2010-10-26 @ 16:21:38
Kecka

Men åh vad avis jag blir! :-O

2010-10-26 @ 17:26:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0