Längtar till fredag!

Idag har jag haft basgrupp i skolan som handlade om syra/bas-balansen och det gick bra. Känner att jag har fått ganska bra kläm på vad som händer och hur det sker men givetvis måste jag lära mer. Brrr, är skapligt nervös vad det gäller terminstentan! Men om jag pluggar på som jag gjort hoppas jag på att det kommer gå vägen på första försöket.

Om typ 30 minuter kommer Johan hem från gymmet och då ska vi åka till Mia och Kaj för att kolla på hockey :) Om nu undrar hur det går med min träning så kan jag berätta att jag inte har kommit igång än. Känner att det inte har funnits tid till träning men jag ska komma igång snart ;)

På fredag ska jag på fest hos Karro och det ska bli hur kul som helst! Först en heldag med Pullan och sen dricka en massa gott vin på kvällen och utgång i Norrköping! Passar på att sova över så man kan vara med och stänga stället, haha. :cool:


Kommentarer
Karro

A fi fan! Jag är så pepp att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

2010-10-28 @ 21:24:37
sundarii

:thumbup:

2010-10-29 @ 08:20:23
Kecka

Ja herre je! Skrattade så mycket så jag har träningsvärk i magen idag :-d

2010-10-30 @ 16:53:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0