Plugget igen

Nu är VFU:n slut för denna gång och det känns lite motigt att gå tillbaka till skolan. Nu kommer det bli råplugg till läkemedelstentan som man inte får ha ett enda fel på! Så hej då världen ännu ett tag... Känner att jag aldrig har tid att träffa min familj och mina vänner :( Jag får helt enkelt styra upp lite i min kalender och boka in träffar med dem ;)

Imorgon kommer jag bli gräsänka och kommer vara det tills på fredag. Johan ska åka på kurs i Stockholm imorgon, det kommer bli lite ensamt men det får gå. Hade jag varit ledig skulle jag passat på att åka till någon och hälsa på, Helena kanske.

Jag kom på att det bara är en månad kvar tills jag ska på den årliga Rock-kryssningen!!!!!!! Tjohooo vad skoj :D Frågan är bara när SANDRA ska lämna sin trygga borg och följa med!?!?!?! Får väl boka en kryssning i smyg åt henne och sedan skicka henne en faktura :-P


Kommentarer
Sundarii

"råplugg till läkemedelstentan som man inte får ha ett enda fel på" ?!?!?!?!?! ;-( Menar du ALLVAR? Fy.



Haha, jag hade faktiskt tänkt hängt med i år och släpa med mig maken men så blev något annat i vägen och jag glömde helt bort det där. :-P

2010-10-14 @ 20:15:04
Kecka

Nae, så är det. Men det är ju för att det kan få förödande konsekvenser om man räknar fel när man ger läkemedel till en patient. :bigeyes:



Hm, illa Sandra ;-) Nästa år är du beordrad att följa med!

2010-10-15 @ 00:02:21
sundarii

Påminn mig i sommar så ska vi ordna det :cool:

2010-10-17 @ 12:28:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0