Räknat som en tok

Denna helg har varit lugn! Igår åkte vi till IKEA en sväng för att köpa en lampa till vardagsrummet och så saknade jag en kruka. Nu är det bara lite nya tavlor som fattas sen är vardagsrummet färdigt och då kommer det lite bilder. På kvällen pluggade jag och Johan fixade en smaskig middag och sen blev det film.

Idag har jag räknat ännu mer sen åkte vi till svärpärona i Hjulsbro och åt söndagsmiddag bestående av älggryta, potatis, gelé och äppelpaj till efterrätt - mumma! När vi kom hem därifrån blev det ännu mer plugg och nu känner jag att jag inte kan plugga mycket mer. Gör jag det går ögonen i kors! :bigeyes:

Känns ganska skönt - jag gjorde en testtenta som finns och det tog mig 20 minuter att skriva den och vi har 2 timmar på oss. Så jag kommer ha gott om tid att granska mina uträkningar! Hoppas verkligen att jag inte kuggar pga ett slarvfel eftersom man inte får ha ett endaste fel ;-(

Håll tummarna för mig imorgon mellan 8.00-10.00!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0