Träning

Jag tror att jag äntligen har bestämt mig och peppat mig själv till att börja styrketräna igen! Fniss, jag tänkte be Johan ta lite kort på mig så jag kan jämföra om typ ett halvår för att se om det blivit skillnad. Det är ju alltid bra att bli peppad och motiverad på olika sätt. Tänkte även ta till det berömda måttbandet. Har ju lärt mig sedan tidigare att man inte ska använda sig av vågen eftersom muskler väger mer än fett. Det är ju faktiskt omfånget man är intresserad av och inte siffrorna på vågen. SÅÅÅ i sommar kanske man slipper gömma sig i vassen :bigeyes:




Kommentarer
sundarii

Vaddå gömma sig i vassen, du är väl lika smal som du alltid varit? :-O

2010-10-07 @ 18:40:52
Kecka

Nja inte riktigt. Om inte annat så börjar jag bli förslappad vid all tid i skolbänken så det behövs lite muskler :-P

2010-10-07 @ 22:53:57
sundarii

Medan jag har en liten "gravid" mage som retar ihjäl mig som jag försöker bli av med. Men det är så svårt. Och eftersom jag skadade ryggen så har jag inte kunnat träna på 2 veckor men äntligen kunde jag börja igen igår, och det funkade bra. Nu börjar allvaret igen - ca 5 cm ska bort därav 4 har försvunnit. Gör precis som du - förlitar mig bara på måttbandet då vikten kan pendla hit och dit pga muskler.. :-)



Vi får tänka på varandra när vi tränar ,på det sättet så tränar vi ju med varandra :-P

2010-10-07 @ 23:13:35
Kecka

Hihi, det låter bra gumman! Jag köper mig nog ett par skor och börjar nästa vecka :-)

2010-10-08 @ 10:54:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0