Full fart!

Det tog väl bara ett par timmar innan skolan kom igång på riktigt igen! Idag har jag suttit och skrivit om miktion. För er som inte vet vad det är ......... URINERING! Tjoho vad spännande ;) Jag har ett fall som handlar om en äldre herre som har problem med att "kasta vatten" så jag ska försöka hjälpa honom att bli bra igen :)

Vad händer annars då? Hm, inte så mycket. Imorgon ska jag till tandläkarn. Skulle gått dit typ i oktober förra året men de har aldrig haft en tid som passat in i mitt schema och under sommaren hade de inte någon tid till mig :( Men men, bättre sen än aldrig. Det värsta är att jag har ont ibland i två bissingar så det är väl säkert något hål!!! Snyft, har inte haft hål sendan jag gick i högstadiet.
Igår var jag på Vrinnevi får att ta ett blodprov, vilket jag hatar!!! Jag kan gärna sticka andra men ingen får sticka mig :blush: Jag fick lämna blod för att se om jag har fått tillräckligt med antikroppar mot Hepatit, har jag inte fått det får jag ta två sprutor till!!!
Efter tandis imorgon ska jag träffa snuttan Christin! Jisses, det var en evighet sedan vi sågs så det ska bli riktigt skoj! Efter det blir det att ta bussen till Norpan och plugget....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0