Hockeystart!

Just nu lagar jag mat - honungsmarinerade kycklinglår, egensmaksatt keso och vitlöksbröd. Magen kurrar så jag hoppas att det blir smaskens :) När vi har ätit ska vi åka till Mia och Kaj för att kolla på hockey LHC-AIK.

Som jag skrev igår hade jag en sista föreläsning i statistik inför tentan som är på måndag och jag sitter fortfarande som ett frågetecken! :question: Det blir råplugg i helgen. Rätt komiskt faktiskt, vi läser PBL för att vi ska "lära för livet" men när de gör så här blir det ju som vanligt att man pluggar som en tok inför tentan och när den är avklarad så glöms allt bort.... dåligt!

Tänkte vara lite snäll och ta med mig lite kantareller till kaj, då blir han nog glad. Har för mig att Mia inte tycker om svamp.....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0