Plugg..... plugg...... ZzzzZZzZzzzzzzz

Jag vill inte plugga mera! Försöker hitta olika anledningar till att jag måste göra annat men kommer inte på något :( Tänk vad roligt det vore om man tex kunde åka till Nena och Fredrik och leka lite, men nej det går inte eftersom det är en fucking statistiktenta på måndag!!!! Och inte nog med det - tentan börjar klockan åtta så jag kan inte ta campusbussen utan istället måste jag åka buss och tåg vilket resulterar i att jag måste åka hemifrån 06.15!!! Jag är ju inte direkt känd för att vara morgonpigg...

Känner mig lite duktig ändå för jag har pluggat rätt flitigt idag och imorgon har jag bestämt mig för att åka till bibblan och fortsätta med plugget.

Snart kommer Johan hem från garaget och då ska vi åka och köpa PIZZA!!! Fniss, tycker att jag förtjänat det när jag pluggat så mycket.

Puss och trevlig lördagskväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0