Måndag

Ja då har en ny vecka starta och den börjar med att jag tvättar... Nja, egentligen har jag inget att gnälla över, har ju slarvat med tvätten ett tag. Nu var våra två tvättkorgar tjocka och trinda så det gick inte blunda för det faktum att det var dags att tvätta. Tur att jag har min alldeles egna tvättmaskin här hemma :) Gutt (som Karro skulle sagt) att slippa gå ut till tvättstugan och att kunna tvätta när man vill.

Idag går jag kvällen på VFU:n. Tror jag ska vara på postop. så det lär nog bli en relativt lugn kväll. Det jag brukar göra på postop. är att ge smärtstillande, dropp, ta artärgas (blodprov från en artär), ta status och kontroller och dokumentera. Så nu vet ni vad jag kommer pyssla med ikväll.

I fredags satte jag mig i brumbrummen och for till Sjögesta för att surprisa mamma och pappa. Det blev jätteglada för mig skull :D Känns fortfarande helt overkligt att jag har tagit körkort. Passade även på att hälsa på Ullis. Vi stod och kramades och studsade och skrek på hennes uppfart, hihihi! Jag har även varit en sväng till IKANO alldeles själv, det ni! Hehehe. Nu väntar jag bara på att få det riktiga körkortet så jag slipper gå runt med en tråkig papperslapp.

Nu måste jag hänga tvätten!

Det är vår nu hörrni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Karolina

GUTT! Vad mer som är gutt är att jag har en torkvninda och kan hänga min tvätt utomhus. Torkar på en pissekvart!

Ps. Jag gick med min papperslapp i ett halvår :rolleyes:

2011-04-18 @ 12:41:48
Kecka

Å det vill jag med ha! Blir dock lite trångt på balkongen....

Karolina Brunby!!! Är du från vettet?!?! :bigeyes:

2011-04-18 @ 12:49:26
Karolina

Haha, näe men spännupp en lina från balongen och ut till skogen, wery medelhavsland ;)

Haha, mmm, lite skämmigt faktiskt :blush:

2011-04-18 @ 15:22:20
Karolina

BALKONGEN menar jag...:mad:

2011-04-18 @ 15:22:58
Kecka

Hahaha, ja det vore ju en syn. Sen kan jag ju sätta ett hjul i var ände så jag kan dra linan fram och tillbaka :thumbup:

2011-04-18 @ 22:56:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0