Rullerirull

Jobbade natt i natt så jag var lagom mör i kroppen när jag kom hem. Sov som en liten prinsessa :) Sen var det bara att hoppa upp och förbereda fika eftersom Marina och Josefine skulle komma över en sväng eftersom de inte kom på min födelsedag. Det var trevligt.

Sen for jag iväg med Johan en stund. Har kört tre olika bilar på mindre än två timmar! Men det gick bra. Vi har köpt en ny bil så det var premiärturen för mig bakom ratten på den. Den är riktigt skön att köra! När jag fått körkort kommer jag sno den så Johan får köra gamla Bettan ;)

Nu avslutas lördagskvällen med en film och godis. Yummy!!!!

Imorgon ska jag vara barnvakt till William och Michelle, mina små sötnosar. Det ska bli riktigt skoj eftersom det var så länge sen som jag träffade dem!

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0