To the end

Hoppas att ni har haft en fin Påsk! Vi firade påsken hemma hos mina föräldrar med sedvanligt påskbord å en massa fjädrar. Kvällen avslutades med grillning och en kall öl. Väldans mysigt!

Idag har jag varit och firat svärfar som fyllde 60 bast. Fick träffa några från den sidan av släkten som jag inte träffat tidigare. Det bjöds på god middag med efterrätt och tårta med kaffe te. När kalaset var slut for vi till mamma och pappa för att hämta bilen som blev kvar. Sedan handlades det lite och till middag fick det bli latmansmat - pizza.

Nu sitter jag på en stol i köket och håller koll på en av tårtbottnarna som är i ugnen. Jag håller på att trixa ihop en Schwartzwaldtårta för imorgon är det sista dagen på praktiken. Hoppas den blir bra!!! Lägger ut en bild sen.

Kram alla go´a!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0