Våååååååååååååårrrrrrrrrrrrrrrrr

Jippi! Nu har jag sett en massa skott på min klätterväxt på balkongen och på fläderträdet, alltså är det officiellt vår nu! Fast det tydligaste tecknet måste väl ändå vara att sopbilen har varit här och tagit bort att grus, eller hur!?

Om en liten stund kommer Michelle och William så då ska vi vara ute och njuta av det fina vädret har jag bestämt. Det är bra när man är barnvakt för då måste man aktivera sig så det små liven inte har så tråkigt. Testade att ringa till Heidi för att se om hon och Ludde vill komma förbi men det var ingen som svarade i andra änden. Tror nog att hon jobbar. Jag är ju inte känd för att vara ute i lång tid i förväg ;)

Ut i värmen och njut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0