BILDBOMB 2011

Eftersom jag inte har uppdaterat bloggen så bra under sommaren tänkte jag bjuda på ett lass med bilder som tagits under sommaren. Håll tillgodo!


Karro sötnos

Atlas med en sissodär fem kottar...

Michelle fixar sin födelsedagstårta

Tokiga syskonbarn

Soft på landet

Blomstertös

Små pippisar på landet

Michelle älskar smultron!!!

Johan i sin pärla

Trötta pojkar

Ullis som ko :)

TBC på jobbet

Skadad Mix

Erhm, ja...

Ullis och Adreas skulle gifta sig så då blev det givetvis en möhippa!!!!


Ullis skulle visa baksidan av sin klänning och Michelle gjorde då likadant :)

En glad brud ♥

Syskonskaran


Sov över hos Ullis - här skulle jag ligga!

Barnvakt till busfröna Nora och Olivia

Ommålning av stugan

Flisan i sin griskorg

Vi tog en tripp till Västervik

Helena och jag på resturangen på campingen


Kasper njöt för fulla muggar när vi kom hem efter vår tripp!



Kommentarer
Sundarii

Och Kecka är lika dålig på att berätta smackiga saker men HUR TUSAN kan du glömma att berätta att Ullis har gift sig?! Grattis Ullis! Hoppas att er kärlek består i hundra år ♥



Fina mysiga bilder förövrigt ;) Saknar dig!

2011-08-30 @ 12:38:29
Kecka

Det var ju ett hemlis bröllop, skyller på det :P

2011-08-30 @ 13:19:06
sundarii

Du är förlåten :)

2011-08-30 @ 20:56:27
Heidi

Härliga bilder hjärtat!! :thumbup:

2011-08-31 @ 17:05:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0