Aaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!

Herre jisses! Jag skulle behöva sitta med ett par hörselkåpor på mig här hemma :bigeye: De håller på att fixa till grannens toalett och bilar upp golvet!? Skaplig fuktskada det måste vara där inne!!!

Idag gick jag upp vid tio och sen åkte jag till gymmet, tränade bröst idag och tog i så jag blev blå eller jaa röd i alla fall. Körde bänkpress och klarade av 30 kg... inte så katigt men bättre ska det bli! När jag tvättade händerna förut klarade jag knappt av att trycka händerna mot varandra för att jag är så slut i armarna.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag förbereda mig för att åka till Heidi!

Vill komma iväg från detta nu!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0