Heidi

Igår tog jag bussen hem till Hedi. Vi kom fram till att vi inte setts sen november! :big eyes: Helt sjukt vad fort tiden går...

När jag klev av bussen stod Heidi och Ludde och väntade på mig. Ludde har blivit en riktigt stor kille som är full av charm. Det blev en dag full av mys och bara en massa prat - hur bra som helst! Ludde och Heidi gjorde en äppelpaj och det var riktigt gott. Jag älskar paj med massor av marsansås!!!

Jag fick de här jättefina hjärtformade örhängena i för tidig födelsedagspresent! Tack gumman! ♥


Kommentarer
heidi

tack själv för en super mysig dag tillsammans :-)

Kul att du gillade örhängena :thumbup:

2011-02-11 @ 08:53:33
URL: http://heidishjarta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0