Kladd i bunke

Denna dag började väldigt slött men sen tog det fart. Jag har städat ur hela klädkammaren vilket verkligen behövdes! Nu ser man golvet och det går att gå in och det luktar gott av skurmedel :) Efter det förberedde jag maten och sen bar det iväg till gymmet. Tränade armar idag och det gick bra. Nästa pass kommer det bli att träna ben vilket inte är så kul, särskillt inte dagarna efter. Väl hemma lagades det ägg ocg tonfiskgratäng - smakade hur gott som helst när man slitit på gymmet.

Nu har jag kört en maskin med tvätt och lagat matmuffins. Jag är lite seg i starten men när jag kommer igång så göra jag det ordentligt!



Kommentarer
Viljarann

Uno straise Qatro single sais, thanx

2012-08-16 @ 12:00:41
URL: http://viljarann.blog24h.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0